Aanbod

Hoe kan ik je helpen?

Etalagiste

Overzicht

Zet vooral niet te veel in je etalage. Hiermee kan ik je ook helpen. Dit is een fout die door veel winkel(h)iers nog steeds gemaakt wordt. Natuurlijk wil je kunnen pronken met al die mooie spullen in je etalage, maar de klant ziet op deze manier vaak door het bos de bomen niet meer. Het is daarom interessanter om minder in je etalage te zetten en je klanten zo naar binnen te lokken. Want binnen in de winkel is tenslotte de plek waar alles gebeurt en waar je naar hartenlust al je spullen kunt tonen.

Afwisseling

Dit doet het ook altijd super goed! Zoals eerder vermeld is het niet nodig om al je producten lang en breed uit te stallen en het chaotisch te maken. Door op regelmatige basis je etalage te vernieuwen kan je alles eens gepresenteerd krijgen. Mensen zien nieuwe spullen en komen een keertje sneller binnen. Ze onthouden je winkel sneller en je blijft langer hangen!

Presentatie binnen in de winkel

Je klant is binnen. Hij is afgegaan op die mooie etalage die buiten te zien was en nu staat hij bij jou. Zorg er voor dat je de etalage van buiten ook naar binnen toe trekt. Zet dezelfde kleine decoratie elementen achter je toonbank of in je rekken. Dit kleine detail doet wonderen! En geef toe, het is voor jou ook fijn om van binnen in je winkel van je etalage te kunnen genieten!

Maar wat als ik eigenlijk geen producten verkoop?

Je hebt een kapperszaak of schoonheidssalon. Natuurlijk verkoop je ook producten, maar de grote focus ligt op je diensten. Waarom zou jij nu in godsnaam decoratie voor je raam willen hangen? Het antwoord op deze vraag is super simpel. Mensen worden aangetrokken door leuke decoratie en het is vooral een goede gespreksstarter! Mensen houden wel van dat tikje extra! Een productje presenteren kan ook nog steeds natuurlijk!

Stijl

Zorg ervoor dat jouw stijl duidelijk wordt aan de hand van je etalage. Het is niet omdat er veel wordt afgewisseld dat er geen eenheid in de stijl moet zijn. Ben jij eerder het type dat van een strakke presentatie houdt of is het een heel jaar unicorns and rainbows in je winkel? Laat dit zien aan je klant en trek dit ook door. Ga bijvoorbeeld niet voor een ijskoude etalage en versier je winkel binnenin met bloemen. Dit zorgt voor rust en overzicht en de klant voelt zich meer op zijn gemak.

Formules 

Waar heeft jou etalage nood aan? Kies een van de 3DC-formules!

Eenmalig

Heb je een speciale gelegenheid gepland? Een opendeurdag bijvoorbeeld? Ik doe je etalage stralen voor die bijzondere dag.

Abonnement per 3, 4, 6 of 8 weken

Liever wat meer variatie in je etalage? Meer inspelen op de seizoenen of feestdagen? Dan zit je met een abonnement helemaal goed. Geniet van een voordeligere pakketprijs, telkens met tussentijdse facturatie.

De eerste keer?

Dan kom ik bij je langs in de winkel om elkaar (en de etalage natuurlijk) te leren kennen. We bespreken de mogelijkheden en wat jij leuk vindt. Bloemen of geen bloemen? Felle, sprekende kleuren? Of liever zachte pasteltinten? Jouw klanten komen voor JOU. Je etalage moet dan ook uitstralen wie jij bent. En dat ontdekken we tijdens het kennismakingsgesprek.

Pop-up

Ben je van plan om een pop-upstore te openen? Wat een leuk experiment! Heb je al eens over de inrichting van je pop-up gedacht? De oppervlakte is misschien veel kleiner en je wilt natuurlijk niet zitten proppen.
Ook daar kan ik je bij helpen. Samen brengen we een bezoekje aan het pand en brainstormen we over de leukste ideeën die in jouw pop-up passen en die helemaal afgestemd zijn op jouw smaak en identiteit.

Waarom is een etalagiste inschakelen een must?

Geef toe, je hebt het al druk genoeg. Je hoofd breken over je decoratie? Liever niet.

En precies daar kom ik als etalagiste als geroepen: jij doet wat je graag doet en ik zorg ervoor dat er meer mensen een kijkje in jouw zaak komen nemen.

Je hebt altijd nieuwe decoratie. Die paashaas van 20 jaar geleden mag dus eindelijk naar de kelder. Ik zorg regelmatig voor een nieuwe aankleding, waardoor jouw klanten keer op keer blij worden verrast en nieuwsgierig worden naar wat jij te bieden hebt.

Je etalage straalt met de juiste stukken. Een lege etalage is jammer. Maar een etalage met stukken waarvan je klanten niet warm worden? Dat is misschien nog erger. Ik zorg ervoor dat elk stuk past bij wat je verkoopt en welke uitstraling je jouw merk wilt geven.

Je etalage is overzichtelijk en in evenwicht. Het is heel verleidelijk om AL je stukken in je etalage te zetten, want ze zijn het allemaal waard om gezien te worden. Helaas is dat overkill, en geeft het jouw klanten een onrustig gevoel. Ik breng je etalage in evenwicht en zorg voor de juiste balans tussen jouw spullen en decoratie.

Je hebt tijd voor dingen die jij liever doet. Beeld je eens in: je hoeft zelf geen decoratie aan te kopen, hoeft er niet mee rond te sleuren, op te ruimen of een plaats te geven wanneer het seizoen voorbij is. Geweldig toch? Inderdaad, want dat doe ik als etalagiste voor jou.